KURSUS PENULISAN NOVEL

Posted: Monday, June 15, 2009 by WZWY in Labels:
3


Jika anda atau rakan berminat untuk menyertai kursus penulisan novel, sila emailkan nama dan no hp kepada saya wanzayu@gmail.com.

KURSUS PENULISAN NOVEL BERSAMA KUSYI HIRDAN

TARIKH : 28 JUN 2009
HARI : AHAD
MASA : 9.30 PAGI - 4.30 PETANG
TEMPAT : DESA PANDAN ( Akan dimaklumkan secara spesifik )
YURAN : Jika saya dapat kumpul 5-8 peserta ( RM80 seorang )
Jika kurang 5 peserta ( RM120 seorang )


ATAS PERMINTAAN PN KUSYI KERANA MASALAH YANG TIDAK DAPAT DIELAKKAN KURSUS TELAH DITUKARKAN PADA 21 JUN 2009 ( AHAD ) JAM 9.30 PAGI

SAYA BUKAN AGEN SYARIKAT KUSYI ATAU MANA-MANA PIHAK, CUMA INGIN BELAJAR PENULISAN NOVEL. PN KUSYI MENCADANGKAN AGAR SAYA DATANG SECARA BERKUMPULAN BAGI MEMBERI KESAN YANG LEBIH BAIK DENGAN PERCAMBAHAN IDEA DAN SEBAGAINYA.



*SIAPA KUSYI HIRDAN SILA KLIK

3 Komentar:

  1. WZWY says:

    Sehingga 18 Jun 2009, masih ada 5 kekosongan lagi. Semoga usaha ini diberkati-Nya.

  1. Salam.

    En Wan, saya tak dapat pergi ke bengkel En Kusyi, tapi teruja nak tahu pengisian bengkelnya. Nanti jangan lupa ceritakan di blog ye.. :)

  1. WZWY says:

    salam Pn Zulina,

    Pertama pembetulan, beliau ialah Pn Kusyi....hehehe..memang dia pun beritahu ramai yang salah sangka.Insyallah, saya akan kongsikan.Insyallah akan ada lagi kursus pada bulan julai nanti pulak.nanti akan dikemaskinikan bila tarikhnya.Tapi secara peribadinya, jika pn ingin menulis novel,kursus ini antara yang terbaik yang wajar disertai.