Bersiaran di IKIM.fm

Posted: Friday, May 17, 2013 by WZWY in
0

ALHAMDULILLAH dengan izin Allah SWT, sekali lagi saya ke konti IKIM.fm. Kali pertama sekitar bulan Disember 2010 saya menjejak kaki ke sana untuk mempromosikan novel sulung saya, Impian Juara.

Saya yakin dan percaya setiap sesuatu perkara yang berlaku itu ada hikmahnya. Begitu juga apabila dimaklumkan dua hari sebelum tarikh rakaman segmen Duniaku Buku, saya sahut cabaran itu kerana ia jatuh pada 'hari istimewa' para guru di seluruh negara. Oleh sebab itu, kerana kesuntukan waktu saya 'angkut' sama empat hero kesayangan saya ke bangunan IKIM dengan berpakaian sekolah. Terima kasih kepada Tuan Haji Zakaria yang sudi menumpangkan kami ke sana.

Semoga perkongsian saya kali ini dapat memberi manfaat buat semua pendengar terutama rakan-rakan pembaca yang sudah memiliki buku ini. Terima kasih daun keladi.

Secara jujurnya saya bukanlah pakar berbicara apatah lagi berkeudara di corong radio. Apa yang mampu saya sebut dan ingat, itulah yang saya mampu kongsikan dengan semua rakan pendengar IKIM.fm. 

Sekali imbas cita-cita saya supaya buku ini dimiliki lebih 400,000 para guru dilihat seperti sebuah misi mustahil. Namun begitu, saya perlu yakin dengan segala ketentuan-Nya. Selain usaha dan perancangan rapi, doa sentiasa dipanjatkan kepada-Nya agar buku ini dapat diterima dan dimanfaatkan oleh semua pihak.

Yakinlah dengan segala ketentuan-Nya.


0 Komentar: