EKSPO BUKU ISLAM 4 KL SENTRAL

Posted: Thursday, November 1, 2012 by WZWY in
0

ALHAMDULILLAH saya sempat berkunjung ke Ekspo Buku Islam 4 KL SENTRAL semalam (31 Oktober) di atas jemputan penerbit GALERI ILMU SDN BHD.

Saya secara peribadi memuji dan menyokong usaha keras Sinergi Ilmu Sdn Bhd menganjurkan eskpo buku seperti ini. Bukan sahaja pengunjung dapat membeli buku dengan harga diskaun, malah dapat berjumpa langsung dengan para penulis. Walaupun saya bukan termasuk dalam kategori 100 penulis terkenal,  sekurang-kurangnya buku-buku saya mendapat tempiasnya.

Ketika berbual dengan Pengarah Urusan Sinegri Ilmu, Encik Mohd Jaini, beliau menaruh harapan tinggi agar penganjuran ekspo ini mendapat sokongan para penulis dan penerbit buku. Dan terbukti pada penganjuran kali ini, para penulis sudi hadir dan mempromosikan buku masing-masing. Ketika tiba agak lewat di tapak ekspo, Pak Latip, Syed Alwi, Ustaz Hasrizal dan Cikgu Haji Zainal sudah selesai sesi mereka. Walaupun tiba lewat kerana terpaksa selesaikan beberapa urusan rasmi dahulu, saya berpuas hati kerana dapat tunaikan juga jadual yang sudah ditetapkan oleh penerbit buku saya.

Masih ada masa lagi jika tuan-tuan mahu mengunjungi tapak ekspo yang sungguh strategik di Tingkat 2, KL Sentral. Saya pun menggunakan perkhidmatan komuter ke sana. Mudah dan selesa. Tidak perlu berasak-asak dengan trafik yang sentiasa sibuk. Insya-Allah 3hb Nov, sesi bedah buku terbaharu Ustaz Zaharuddin Abd Rahman akan diadakan pada pukul 12.00 tengah hari. Saya tidak dapat turut serta kerana ada kursus di sekolah. Kemudian pada 4hb November pula giliran sahabat Ustaz Zul Ramli akan mempromosikan majalah QA. Sebuah majalah yang semakin mendpapat tempat di dalam pasaran.

Selamat maju jaya buat warga kerja Sinergi Ilmu Sdn Bhd.

Terima kasih.

0 Komentar: