Berita Pelancaran Novel IJ di Majalah Anis dan Asuh

Posted: Saturday, February 27, 2010 by WZWY in Labels:
0

Alhamdulillah, berita Majlis Pelancaran Novel Impian Juara dimuatkan di dalam majalah Anis dan Asuh keluaran bulan Mac 2010.

Pada peringkat awal, saya agak ragu-ragu untuk mengadakan majlis ini. Apabila cadangan ini disambut baik oleh pihak pentadbir sekolah, akhirnya ia menjadi kenyataan. 

Tiada apa yang mampu diungkapkan selain panjatkan setinggi-tinggi kesyukuran di atas keizinan-Nya. Hasrat untuk menghasilkan karya pertama yang dicetuskan pada bulan April 2009 terlaksana apabila novel ini mula berada di toko-toko buku pada awal Disember 2009.

"Jika ingin menjadi seorang yang HEBAT, kita tiada PILIHAN," beritahu Ustaz Jazlan sempena sambutan Maulidur Rasul semalam.

"Pilihan yang ada hanya SATU sahaja, taat perintah Allah Subha nawataala dan Rasulullah Salallahi alaihi wassalam," sambung Ustaz Jazlan lagi.

Semoga saya lebih bersemangat untuk terus berkarya dan menjadikan hasil karya tersebut sebagai bahan rujukan dan panduan pembaca.Walaupun ia bukanlah suatu tugas mudah, saya tiada pilihan selain mempertingkatkan kemahiran dan mengekalkan momentum untuk menulis dan terus menulis.

0 Komentar: