i'm so in love....

Posted: Friday, May 27, 2011 by WZWY in Labels: ,
0

Sukar untuk dinafikan bila perasaan cinta itu bersemi di dalam hati seseorang. Tidak kira sama ada ia benar atau sebaliknya...cinta tetap bersemadi di dalam jiwa.
 
Cintailah pada yang hak. 

Kerana CINTA manusia sanggup lakukan apa sahaja. Demi meraih hati orang yang dicintai. Walaupun tidak semua mampu hadapi pancaroba dalam bercinta.

CINTA tidak pernah buta. Hanya manusia yang BUTA menilai sebuah CINTA. Apabila CINTA tidak disertakan IMAN di dalam diri, maka terjadilah sesuatu yang dimungkari oleh Maha Kuasa. Tidak kira seseorang itu ALIM atau JAHIL hukum hakam agama. Apabila nafsu pengaruhi jiwa, maka segala pantang larang dirempuh jua. Demi sebuah dinamakan CINTA.

Aku cinta padamu...Aku sayang padamu...Aku rindui kamu...Setiap saat aku sebut namamu...Setiap detik aku merinduimu...Setiap kali jantung aku berdegup hanya keranamu...dan apa lagi ungkapan romantis yang segar di bibir sang pencinta. Itulah CINTA yang bertakhta di hati. Apa jua dilakukan pasangan ia kelihatan cantik belaka.

Sejauh manakah kebenaran ungkapan-ungkapan ini?

Adakah ia hanya mainan perasaan semata-mata?

CINTA tidak pelik. CINTA adalah anugerah dan tanggungjawab. CINTA juga tiada paksaan. Namun kita boleh mendoakan sebuah CINTA agar hadir. Kerana apa?

Kerana PEMILIK CINTA AGUNG adalah ALLAH SWT.

Pohon pada-Nya. Biar beribu kali sekali pun. Dia tidak pernah jemu untuk mendengar rintihan dan rayuanmu. 

Allahu Akbar...Sesungguhnya CINTA suci itu hanyalah pada-Mu.

Hingga kini
Aku masih di sini
Tetap menanti
Sebuah cinta yang tak pasti

Aku merayu pada-Mu
Aku merintih pada-Mu
Aku panjatkan doa pada-Mu

Agar CINTA itu tidak bisa hilang
Walau hakikatnya sudah pergi jauh

Mungkihkah sampai kiamat cinta ini pergi
Mungkinkah ada ruang untuk hadir di sisi
Segala yang mungkin aku tetap berdiri
Di sini
Menanti dan terus menanti
Hingga saat dijanji

Tapi yang pasti
Aku mencintai
KAMU

12.34am
Wad 8C
Hospital Sg. buloh

0 Komentar: