PELANCARAN BUKU SUAMI YANG TERUJI

Posted: Wednesday, May 2, 2012 by WZWY in Labels:
0

ALHAMDULILLAH saya sempat berada di majlis pelancaran buku-buku terbaharu di Pentas Utama PWTC sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012. Majlis telah disempurnakan oleh Dr. Awang Sariyan, Pengarah Dewan Bahasa Dan Pustaka.

Buku SUAMI YANG TERUJI telah dilancarkan bersama-sama 47 buah buku baharu terbitan Galeri Ilmu Sdn Bhd. Pada tahun ini kelihatan buku-buku terbitan Galei Ilmu mantap dari segi pemilihan reka bentuk kulit. Tahniah buat Saudara Mislan Samsuri. Kebetulan sempat bertemu beliau semalam (01 Mei ) berhampiran pentas utama. Dia juga sangat berpuas hati dengan reka bentuk kulit yang berjaya dihasilkan. Sekali lagi tahniah buat beliua dan seluruh tim GISB yang sentiasa mahukan yang terbaik.

 Saya juga berkesempatan menandatangani dan bertegur sapa dengan para pembeli buku ini. Saya akui masih terlalu hijau dalam dunia penulisan terutama penulisan buku-buku tarbiah dan motivasi. Insya-Allah dengan keizinan-Nya dan doa daripada saudara-saudara, saya dapat menulis dengan lebih mantap lagi. Kebetulan sekarang saya sedang menyiapkan satu manuskrip yang hampir sama konsepnya dengan buku SUAMI YANG TERUJI. Cuma kali ini fokus agak lebih luas dan bukan tertumpu pada golongan suami isteri sahaja.

Stok Pen Eksklusif

Alhamdulillah, stok pen SUAMI YANG TERUJI masih lagi ada. Insya-Allah, saya akan bawa ke gerai Galeri Ilmu pada hari Sabtu ( 5hb Mei ) nanti. Moga-moga saya dapat bersua muka dengan lebih ramai pembaca buku-buku terbitan Galeri Ilmu. Pada tahun ini pihak syarikat banyak menerbitkan buku-buku motivasi yang mantap. Ditambah perisa dengan kehadiran ramai tokoh ilmuwan tanah air.

Manafaat SUAMI YANG TERUJI

Saya amat mengharapkan para pembeli buku SUAMI YANG TERUJI dapat mengambil sebanyak mungkin manfaat daripada buku ini. Saya juga dalam proses memperbaiki diri sebagaimana insan-insan lain. Moga usaha kita akan dipermudahkan dan diberkati-Nya. Buku ini bukan sekadar bahan bacaan semata-mata. Saya amat berharap ia dapat memandu kita ke jalan yang diredai-Nya. Insya-Allah.

Terima kasih buat semua para pembaca SUAMI YANG TERUJI.

* Jika diizinkan-Nya, Insya-Allah saya sedang merancang mengadakan satu peraduan khusus untuk para pembaca buku SUAMI YANG TERUJI. Doakan.

 

0 Komentar: